mandag 27. juli 2009

And


Ikke så mye å si om denne, så et par ender svømmende rundt vannet hvor jeg bor så jeg tok hagla og stillte meg opp og venta, tok noen minutter men jeg sto helt stille og riktignok etter 5 minutter var de der.


Jeg venta til begge to var under vann og lurte meg frem fra busken jeg sto gjemt bak og aksla hagla, planen var å ta den ene når den kom opp og den andre når den letta.


Planer er gode å ha ser du, den første kom opp på gode 30m hold, for langt...


Den andre kom opp på 20m og strakk seg og bakset med vingene, med nesten hele kroppen oppe av vann og ryggen til meg mente jeg det var mulighet så god som noen og den var død i smellen.


Vil for orden skyld bemerke at historier og bilder her på bloggen er fra tidligere og stemmer ikke med datoer som står på innlegg, kanskje det er forestående jakt som gjør at jeg nå endelig får fingeren ut og satt i gang en blogg?


Det har iallefall vært en laaaang ventetid men 25 August braker det løs i Sverige, inntill dess får det bli med Rev, Kråke og slikt hvis muligheten byr seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar