lørdag 17. oktober 2009

Fra dagens driv.


Vi samlet oss 6.30 i dag tidlig for tildeling av poster, jeg fikk den lengst vekk, en bra post jeg har stor tro på.


Vi trakket oss innover i marka, 4 skytter i tallet og fordelte oss på postene. Jeg rigget til stolen og skulle gjøre børsa klar da jeg så at sluttstykket manglet, krise, jeg må ha mistet det på veien inn men hadde et svakt håp om at det kanskje lå i bilen.

Jeg ringte jaktleder og avtalte at vi skulle bytte post da det ga meg en sjanse til å svippe bortom bilen å se etter sluttstykke, eventuellt kjøre hjem å bytte børse.


Selvsagt så jeg ingenting på veien tilbake da det var mørkt og intet sluttstykke i bilen, kjørte hjem og byttet børse og 5 minutter senere var jeg igjen på vei innover traktorveien.


20 meter før første post som jeg hadde byttet til meg lå sluttstykket så jeg satte meg på post noe lettere til sinns.


Drivet skulle starte noe før 8 og fem minutter på åtte gikk denne rett på meg, jeg fellte den på 15m hold uten større problemer.


Hell i uhell får en kalle det siden det ikke kom dyr på den posten jeg egentlig skulle hatt...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar