tirsdag 8. september 2009

Endelig jakt!

Nå nærmer jakta seg med store skritt, jeg begynte med skogsfugljakt i Sverige 25. August med 2 røy og ei due som resultat, jeg vil slenge opp noen bilder senere så sjekk innom :)

Likevel gleder jeg meg stort til årets hjortejakt og fordiver tiden med lesing, planlegging og til og med en quiz. Fikk forresten 8 av 10 riktige, slett ikke verst da jeg ikke jakter hverken elg eller rein.

En annen måte en kan fordrive tiden på er jo også film, noen er så heldige at de filmer endel under jakt slik at de kan ta det frem ved senere anledninger.

Selv om jeg har tatt kamera med blir det liksom aldri tid til slikt så jeg må nøye meg med dvd.

Til høyre er noen få av tilgjengelige titler som er mulig å leie hvis du ikke vil kjøpe film.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar